bluecult.blogg.se

Dör en smula..

LVC, Levis vintage.... oh my... nog har vi suckat över det några gånger. Men nu är drömmen sann!
En BIB!!!! SKJUT MIG DEN SKA JAG HA! Lägg 1 small åt sidan hurrni, i will get it soon!!
Mina pärlor, 606, som jag köpte i urtvättad svart från LVC i Carnaby London. Men som var enn smula stora så jag sålde dom efter ca 1år till en lycklig tjej i Sundsvall. Jag ångrar mig lite.
oooomyy, 60talet, första skinny byxan som kom. Med två dubbel sömmade ben, fint! 
En snygg skinn pajj har man ju letat efter nu när min gav upp. Kanske man ska satsa lite på en 30tals modell? Vore något att höja garderoben och mig själv med.
 
Varsågod och njut, för detta är nytta, att på Levi.com kan du nu köpa utvalda LVC. Love it.
Bilderna är lånade från Levi.com
 woop woop http://us.levi.com/ kan man beställa till sverige om man vill. Nörda kan du göra på levisvintageclothing.com

Kommentera här: