bluecult.blogg.se

Nalleakuten

God morgon medlidande! så jag vaknar upp kavrt över 8 med kaffe på sängen, bunkrar upp med kuddar bakom mig och myser med bulldogen i famnen och kaffen i vänster hand och datorn i knät. Kan morgonen möjligtvis bli bättre? Jag drar upp pinterest och gottar ner mig i flikar som, jeans, denim, bib, overall, diy, osv. Snubblar över ännu en till nalle omvanling av jeans! Inspireras, skulle absolut vilja ha dessa sittandes på en bänk i ett barnrum i framtiden!
Så gjorde jag en dykning och hittade till http://www.maisonindigo.com/
Inte så dåligt va? Så släng aldrig dina jeans utan gör så här.
Bor du in Sundsvall eller har vägarna förbi butiken?
1) Donera dina gamla levis jeans till mig, då blir jag bara jävligt glad
2) Klipp till shorts
3) gör en väska
4) slattar? Gör en nalle!
Puss
bluecult.blogg.se

Kommentera här: